cansumt Kızlar öncelikle merhabalar benim sizlere sorum şu; pijama takımı alacağım fakat illa hamilelik için mi almalıyım, zaten doğum yaptıktan hemen sonra göbek gitmiyor mu, normal pijama takımı en büyük beden alsam olmaz mı?
haziranin25i cansumt ben normal beden aldım. Hamilelik için sadece gecelik aldım hastanede giyinebilmek adina. Lcw den gömlek pijama takımı aldım l beden aldım 🤗
Arifcan16 cansumt ben kendı bedenımı aldım lcw wakıkıden dügmeli pijama takımından aldım şuandada oluyo dogumdan sonrada olur büyük ihtimalle ligralı bir kumas 👍🏻
Zuhal14 cansumt ben hem lohusa seti(uzun gecelik,sabahlık ve pijama takımı) Hem normal pijama aldım tabiki hamile pijaması biraz daha rahat ama tercih meselesi normal alsanızda olur ben rahat edemem diye ikisini de aldım normal bedenimin 1 büyüğünü hamile pijamasında, normal pijama da 2 büyüğünü tercih ettim zaten ancak oldu
haziranin25i cansumt çok rahatlar ben hamile kalmadan önce giyindigim için ilk tercihim yine onlar oldu 🤗😎
Arifcan16 cansumt onlar rahat oluyo canm benim normaldede aldıgım bitane var şuanda bile giyiyorum ve cok rahat kumaslarıda ögle bence lcw den almalısın 👍🏻
cansumt Zuhal14 bende bi hamile geceliği aldım ama kısa kollu doğumumda kasımın sonunda pijama takımı almayıda düşünüyorum fakat çok caf caflı süslü püslü modelleri var bende sade seviyorum o nedenle sanırım normal alacağım
NurBalli cansumt bende cafcaflı sevmiyorum hem dagi ‘ hem de penti ye bakabilirsin benim aldığım ürün dagi deki gayette normal günlerde kullanabilecek ürün 3 lü takım
Zuhal14 cansumt bende kısa kollu aldım üzerine bi sabahlık alabilirsiniz çünkü hem üşüyüp hemde terlersin diyorlar aklınızda bulunsun
Merveerhannn cansumt bence önü düğmeli bi takım, ve uzum elbise tarzı geceliklerde alınsa geterli. Çünkü lohusa dediğinde fiyat bildigin 3 katı artıyor ne gerek var ikiside aynı görevi görüyor. düğün zamanıda böyledir ya, kuaföre gidersin gelin başı diye 500 tl der normalde o saçın aynısını yaptrsan 150 tl 😂
elifgenc Ben de Trendyoldan Emose diye bir markanın önden düğmeli uzun kollu lohusa pijamasını aldım, gayet sade ama güzel bir takım. Kendi bedenimi aldım kumaşını (ince bir kumaş) ve kalıbını çok sevdim. Sade sevenler için ideal bence, linkini de koyayım hatta https://ty.gl/wjxc5optc