7 mayıs pazartesi günü kontrolüm vardı doğuma girdim akşamına 😊 önceki gün nişanım gelmişti zaten, hafta sonuda 2 gün üst üste azar azar su gelmişti, muane olunca 2 cm aciklik vardı yatışım yapıldı sonra nstye girdim kasılmalarim cok vardi ama sancımi hissetmiyodum, sonra suni sanci verdiler azar azar yine fazla hissetmiyodum adet sancım gibiydi çünkü adetlerim cok fena sancili geçtiği için bana normal sancı gibi geliyodu 😁😁 ne de olsa 9 ay adet olmuyoruz😁 herneyse gittikçe sancılar beni benden almaya başladı. Bu arada 15.00 te doğumhaneye çıktım aksam saat 20.50 de bebeğimin sesini duydum cokkkk şükür. Size tavsiyem rahat olun sadece bebeğe kendinize odaklanin bol bol dua edin, kasmayin ki ben cok kasan biriydim alttan muane denilince nefesim kesiliyodu o derece. Ama dogum süreci başladığı zaman inanın o korku kasilma bile gidiyo. Çünkü 9 ay boyunca onu bekliyosunuz ve her an ona kavuşma hayali içinde oluyoruz 😊 40 haftaya giren girmiş olacak anneler sıkmayın kendinizi benim gibi muaneye gider gibi doğumhaneye girebilirsiniz😁😁 Allahim sağlıklı hayırlı doğumlar nasip etsin hepinize😊🙋♀️🙋♀️💗