19 aylık kızım var allahıma şükür şimdi de oğlum olacağını öğrendim şok içindeyim rabbime şükür iki duyguyuda tattırcak olan allahım isteyen dileyen herkese nasip eylesin kızımda da doğuma kadar bu formdaydım cok yardımcı oldunuz hep şimdi oğlumda da inşallah burdayım doktor eşimi almadıgı icin kağıda yazmasını istedim beraber öğrenelim diye %99 dedi kesinliği inşallah değişme falan olmaz 16 kasım da da detaylı var zaten rabbime şükür