Demirsmom Anneler selam 35+3 teyiz ve kaburgamın tam ortasının altında bir şişlik hissediyorum. Kitle gibi. Bebeğin eli ayağı falan değil. Hareket etmeyen bir şişlik ve ağrıyor. Bunu daha önce yaşayanınız oldu mu