Sevdanurr4 ben enfeksiyondan hastahanede yattım korkmayın beslenmenize dikkat edin su için bol bol. Bebege geçmedi ama doğumdan sonra inşallah bı sıkıntı yaşamayız anne hamilelikte geçirince bebek de doğduğunda olabılıyor yazıyor ama ne kadar doğru bılmıyorum.