Edauznl kanama neyden kaynaklı oluyor bilmiyorum fakat ayaklarının altına 2 yastık koyup sırt üstü yat. Benim ilk zamanlar falan sıkıntım olmadığı halde ben neredeyse her gün öyle yatıyordum. Uzanmaya dikkat et. Benim ilk 2 buçuk ay falan neredeyse full yatarak geçirdim ne olur ne olmaz diye. Şu an 3 buçuk aydayim. Şükür sıkıntı yok.