Nadya_ yazmış bir cok kisi ama rahatla diye ben de yazayım.Gece yatmadan 2 tane ac karnına almami söylemişti doktor.Benim gibi bulantin coksa tabi.o sabaha kadar iyi geliyor.gunduz de devam ediyorsa gun içinde 1 tane daha alabilirsin.yine ac karnına etki eden bir ilaç.Ayrica bitkisel olduğu için rahatlıkla icebilirsin 💕 bebege de sana da zararı olmuyormuş.Zencefil içerikli bir ilaç. Geçmiş olsun