Merhabalar aranızda daha yeniyim. Dün 2 adet evde gebelik testi yaptım ve ikisi de pozitif çıktı. Son adet günümün ilk günü 9 Eylül. Ne zaman doktora gitmeliyim ? İlk etapta sağlık ocağına randevu aldım fakat ulturasyon için kesenin görünmesi için beklemeli miyim yoksa gözükür mü ? Bilgilendirirseniz sevinirim :)