Kızlar merhaba, 5+6 hamıleyım ılk kontrolume gittim bugün ama doktor gec dollenme olabılır 5 haftalık gibi duruyor 6 mm daha dedı haftaya tekrar gel 2 katı büyümus olması gerekıyor dedı daha once dusuk yasadıgım ıcın korktum acıkcası boyle bısey dıyen varmı doktoru