Sydabdk benim 14 gün oldu doğum yapalı doğumdan bi hafta sonra kontrole cağırmıştı gizli dikiş atmış bn görmüorm dikişleri iyi dedi dr.
Bnm ağrım basur cıktı ondan oldu kendiliğinden gecmesini bekledim mecbur ilk günkü kadar olmada hala biraz daha var ağrım 😕 Cok ağrın varsa git söyle bnce 20 gün şart değildir sonuçta