Beker Tugbaayaz_01 bende doğum yapmadım ama özel adana 1850 metro 2000 acıbadem 9000 bunun 3 ünü biliyorum siz hangi hastaneye gittiniz bu zamana kadar
Tugbaayaz_01 Beker teşekkür ederim cevabın için bu benim ikinci gebeliğim ilk gebeligimde muaynelerimi hep özelde yaptım ama doğumum devlette oldu devlet ilgisiz olduğu için bu doğumumu özelde yapmayı düşünüyorum
Beker Tugbaayaz_01 ya bende özele gidiyordum ama erken doğum riskim var bana da devletin küvözleri daha gelişmiş Devlette doğum yap dediler sizde öyle deyince tedirgin oldum
gokceerdemm Kızlar doğum için hangi hastaneyi düşünüyorsunuz Ben metro düşünüyorum annemin evine çok yakın oldugu için. Bildiginiz metro hastanede doğum yapanınız ya da tanıdığınız var mı🥰
Tugbaayaz_01 Beker canım ben ilk gebeligimde doğumumu antalya devlet hastanesinde yapmıştım adanadakilerini bilmiyorum açıkçası ama 3 4 tanıdığım marsa kadın doğumda yaptılar doğumlarını
Tugbaayaz_01 Beker peki hangi devlet hastanesini düşünüyorsun ben özelde düşünüyorum ama belli değil devlette de olabilir
Beker Tugbaayaz_01 balcalı dan randevu almaya çalışıyoruz önceliğimiz orası özel muayenesi den alabilirsek ordan alacaz doğumu balcalı da yaptırıyorlarmış yine ama alamazsak şehir hastanesi
Tugbaayaz_01 Beker anladım allah sağ salim kucağına almayı nasip etsin erken değil de vaktinde doğar inşallah 🤲