H_rabia12 korkutmayın kendinizi böyle durumlarda ister istemez aklınız bebeginze birşey olucakmı diye gidiyor ama sakin olun Rabbim inşLalah onu korur siz fazla iş yapmamaya calışın bu aylar , tutunma dönemi oldugu için agrılar normal ama cok şikayetiniz olursa doktorunuzla iletişime gecin