Oykununannesi55 NeslihannK çok şükür rahat geçiyor gibi ellerim ayaklarım şişip yanması dışında zaman yerinde sayıyor sanki 🤣 aramızda 9 gün sağlıkla kucağına almayı nasip etsin Allah 🤲
NeslihannK Oykununannesi55 Benimde ellerim ayaklarım çok kaşiniyo 😞 Amiiin kuzum cümlemizin Inşallah 💕🙏
minikbebeklerim NeslihannK serklajlıyım hep risk vardı ama bı hafta rahim ağzı çok kısalmış bebeğin kafası çok aşağı inmiş. Sürekli yatıyorum on gün daha dayansa 34ü görsek diye dua ediyorum
NeslihannK minikbebeklerim Rabbim yar ve yardimcin olsun Şafii adıyla şifa versin insallah Allahin izniyle sağ salim kucağımiza Alalım hepimiz 🤲💕