-42kzl vallaha canım inan anlamış değilim bende gebelik öncesindede ara ara oluyordu bende dikkat ederim çok ama bilmiyorm
hamilelikte hormonlardan kaynaklı daha fazla olabilceğini okumuştum
bende böbrek taşı var o yerinden oynamıştı oda yapar demişti doktor o yüzden iğne oldum daha çabuk sonuç verir diye sordum 1mglık birşey olduğu için ve son trimesterda olduğum için bir sıkıntı olmayacağı söylendi ama insan yinede endişeleniyor unacefin yazmıştı bana sana ne yazdılar ? Çok geçmiş olsun bu arada 🌸