Gzmky Sezeryan tarihi alan güzel anne adayları.kaçıncı haftanızda gün verdildi ve doktorunuz neden o haftayı seçti.biz 38+5 düşünüyoruz.acaba erken mi diyorum 🤔
Quinmomm Gzmky canım benim 39+2 de inş yani 5 kasım ben 38 olsun dedim tam miyadi dolsun erken olmasın dedi tamam dedim
Okaanipek Gzmky babada doktor bişi olmaz erken gelmezse tam 39 da alırım dedi o da 11 aralık’a Denk geliyor
Rinesmi Bize de 22 ekim icin gun verdi doktorumuz.39+3 de yani. Su an bir sorun olmadigi icin anne karnininda ne kadar durursa o kadar iyi dedi,o yuzden son haftaya kadar bekliycez:)
Gzmky Quinmomm bende biraz daha beklemesi taraftarıyım.neyse doktorlarımız en iyisini bilir.sağlıkla kavuşun :)
Flamingo44 Mesudeazem bizimde 16 Ekim :) ama 37+2 oluyor. Hem heyecan hem korku yaşıyorum sizide durum ne? Bebeğin boyu kilosu ne kadar
Gzmky KoalasMom gelişimi iyi çok şükür.ama hep derler ya anne karnında 1 gün bile çok önemli diye.o yüzden emin olmadım :)
busbus35 Cnm gün verilmedi a sordum 38 haftada. Gün verilecek 38+3 4 yada 5 gibi 39 haftanın içinde gün verilcek mis benmde ikinci sezeryan olcak nasipse devlet hastanesinde dediler