Esrazoan benimde öyleydi canım 9. Haftada basladı 16. Haftaya kadar zorla yediklerimide cıkartıyodumm iştahım yoktu keyfimde yoktu hiç evden çıkmak istemiyordum miğdem bulanırsa diye , açlıktan halsizdim zaten 🙈 16. Hafta bittii iştahım birden bire bi açıldı maşallah 😂 merak etme ilk zamanlar kandan besleniyormuş zaten senin vücudundakileri alıyor sen halsiz kalıyorsun , yinede su içmeye calış su çok önemli yudum yudum arada iç içemiyorsan serum takıyorlar sıvı kaybı için, gecicek merak etme💪