Sancı yok 1 parmak açıklık var dedi doktor . Protein kaçağı vardı önceden şuan çıkmadı . Ama hemen sezeryana alalım diyor 😣 37+4 olduk . Merak ettiğim böyle açıklık olup suni sancı ile doğum yapan veya açıklığı hemen 1 2 günde artan varmı? Normal doğum istiyorum Sezeryan hiç istemiyorum