Nurgll 35+4 haftalık hamileyim.Bugün farklı bir doktora gittim ve bebeğimin kilosu 2250 kg olduğunu ve 1 2 hafta gerilik olduğunu söyledi. Daha önce hep normal deniliyordu ne yapmam lazım sizde durumlar nasıl?