Mervensn1 Zezeeeyyldrm ben folbiol kullandım hamile kalmadan 1 ay önce başlamıştım folik asit vitamin çeşidi olduğu için herhangi bir tanesini alabilirsin demişti hemşire ve doktor yazmama gerek yok demişti pek birbirinden farkı yok diye düşünüyorum
Serapveminikleri Mervensn1 varmış cnm o folbiol çok yüksek dozlu diye ya yariis yada önerilmiyor ilk kızımda içmiştim ama artık onunla ilgili pek güzel şeyler okumuyorum ya ondan bendr bu bebeğimde yarı içiyorum
Mervensn1 Serapveminikleri evet öyle dedi burda bir kaç bayan daha ama doktoruma hemşireye eczacıya sordum hepside Bi vitamin çeşidi zararının olmayacağını söylediler o yüzden tereddüt etmemiştim belki başka doktora birdaha danışırım teşekkür ederim 🌸
Ebruuugunes Mervensn1 hamilelik öncesi kullandım sonra hamile kaldım suan tekrardan kullaniyorum bebegin kemigini ve beyin gelişimine iyi ondan hiç tereddüt etmeden kullanabilirisn bende cok kişiye sordum cok memnunlar hatta
Serapveminikleri Mervensn1 Danış cnm aynen bende diyorum ya kızımda içmiştim herhangi sorun yaşamadim ve ozamanda söylendi takmadım ama aetik çok çok söyleniyor sen gene sor bendr başka Dr gidip sorcam değiştirsin diye ❤️
Mervensn1 Ebruuugunes doktor ve hemşire de bu markanın kötü olmadığını ve zararının olmayacağını söyledi bende kullanıyorum ama soru işaretleri kalıyordu aklımda teşekkür ederim 🌸🌸
Mlkrfk Hamile kalmadan 5 ay önce kullandım folic iod 12 gayet memnun kaldım ve doktorum 5 ay çok iyi bir süre biz en az 3 ay öneriyoruz dedi. Şimdi değiştirdi ocean mumy kullanıyorum içinde folik asit Demir ve diğer multivitaminler var