doğum için ne kadar belirtiniz varr şahsen bende tık yok dun aksam sirt ağrısı ve regl gibi sancılar çektim ilk once duzensiz sonra düzenli oldular sma hep aynı derecede giti sancılar fazlalaşmadı bende sadece yalancı sancılar varr gelsin artık bebişler yaaa 😂😂🤰🤭