Mervehavinn Evet eğitim araştırma veya üniversite hastanelerinde ücretsiz genetik bölümünde yapılıyor bu testler özelde de yapılıyor ama biraz pahalı yalnız yaptırırken 2 veya 3 kaybım var demeniz gerekiyor yoksa yapmıyorlar 😏
Ay80 Burcu-2910 canım ben 2.5 aylık düşük yaptım kürtaj oldum biraz kanamam oldu 2 ay sonra hamile kaldım 2 yaşında bir kızım var şimdi ikinciye hamileyim allah’ım sanada versin inşallah
Burcu-2910 Ay80 herhangi test falan yaptınız mu genetik bölümüne gittiniz mi kızların bahsettiği gibi
Mervehavinn Burcu-2910 ama mutlaka yapın bence birdaha gebelik düşününce en azından aynı acıyı yaşamazsınız rabbim hepimize hayırlı evlatlar nasip etsin ☺️
Ay80 Burcu-2910 hayır hiç birşey yapmadım biryerede gitmedim sadece çok fazla kan kaybettim kan şurubu içtim o kadar
Burcu-2910 snmzbs bana korunmana gerek yok tekrar olur zaten ve rahim hasır olunca hamile kalırsın dedi bende dikkat ederim
Sedaerdogaan tugbaayilmazz benimde bebeğim gelişmediği için yarın alınacak sebebini çok merak ediyorum