Meroli
Canım ben 🥰 öncesinde ilaç kullandım , yumurtlamayı destekleyici polikistik overlar kullanıyor dedi doktor. Düzenli olsun diye. Sonrasında hormonlarımda prolaktin yüksek çıktı. Bende en büyük etken o hormon oldu. Süt hormonu olduğu için bebek çok istedigimiz hep onu düşündüğümüz için süt hormon artıyor ve bünye zaten kendini anne olark gördüğü için gebe kalınamıyor.
düşürmek için ilaç kullandığım ay gebe kaldım çok şükür. Ovulasyon testi yapmakta önemli bence çünkü polikistik overlarda belli olmuyor yumurtlama günleri, uygulamalarda falan 13.14 gün falan otomatik gösteriyor ya onlar hikaye. Benim regl bitti 5. Günü yumurtlama günümdü 3 günü değerlendirdim.