Fatsii Kocaeli’de tek geçeceğim kadın doğumcu Prof.Eray Çalışkan eğer düşünürseniz kesinlikle tavsiye ederim👍🏻
Gzmclk ben de Bertan beye geçtim.herkes onu önerdi.daha bi kez muayene oldum gayet iyi geçti.ilgili bi doktor
DeryaKuzusu Gzmclk canım bişey sorucam ama bertan bey doğum sonrası çalışan anneler için rapor veriyormuş diye duydum Bi bilgin var mı?
Ceyda51 Gzmclk Bertan beyden memnun musunuz iletişimi nasıl mesela gün içinde veya gece ihtiyaç halinde aranabilen bi doktor mu?
Caglarr Kesinlikle öneriyorum👍 Bertan bey çok iyi bir doktor, hamilelik ve doğum sürecim onun sayesinde harika geçti..