Busraa72 Ne kadar aralıkla muayene ye gidiyorsunuz arkadaşlar? En son 1 Ekim’de gittim Pazartesi günü için gitmem gerektiğini söyledi normal mi? Özel hastaneye gidiyorum bu arada merak ettim
Elmaveannesi Busraa72 1 ayda 1 gittim hep suana kadar. Suan 30 +4 oldum. 32de gidicem. Bakalim kac haftada çağıracak
Sevgi0147 Bence ayın 20 25 git eğer bir sorunun yoksa sonuçta para veriyorsun ben şuan 35 haftalıkken bana 37 gel dedi
Defneli Merhaba benim dün kahverengi rengimde bi akıntım oldu aynı durumu haşayan var mı? 🥺31+5 haftamdayım
Busraa72 Defneli hayır ben gebeliğin başında yaşamıştım düşük riski vardı bence doktoru arayın ya da gidin geçmiş olsun
Defneli Busraa72 aradım endişelencek bişey yok dedi bidaha olursa gitmemi istedi hayırlısıyla tamamlarız inşallah şu süreçleri 🙏