mervklc Selam güzel anneler, kızımın ismini biz Umay koymayı düşünüyoruz yanına güzel isim arıyorum💕✨
Cnsugur mervklc bende umay koyacam inşallah 😛 umay lina umay ahsen umay alya umay liva umay alvina ne bilim böyle asil bi ismin yanına pek isim uymuyo sanki
deniiizz mervklc Umay tek başına ağır ve güzel bir isim ama illa Kuranda geçen bir isim istiyorsanız yanına Elif olabilir 😊 yeni isimler çok uyumsuz oluyor bence yanına
mervklc Cnsugur canım bende sadece Umay koymayı düşünüyorum sadece ezan ile iki isim kulağına söylencek kuran’da geçen bir isim olsun istedim Umay kuran-ı kerimde geçmediği için☺️🥰
MyLittleHeart mervklc Canım ikinci isminide kimliğine yazdırmalsn kulağına okuncaksa çünkü vefat durumun da duasını okuyan imam bilmesi gerekirmiş kimlikte olmayıp da sadece kulağına okunduğunda unutulabilir