İleriki haftalarda doktorlar normal karşılıyor çünkü rahim doğuma hazırlanıyor. Ancak erken haftalarda olursa bu bir risktir kesinlikle ciddiye alınmalı. Bazen sertleşme sanıyoruz ama bebek hareketi de olabilir korkutmak istemiyorum. Ama eğer gerçekten karında sertleşme varsa bu aslında sancı demek. Bu sebeple hastanede yattım ve doğuma kadar kullanacağım ilaçlar var. Doktorum bu ilacı gece dahi kalkıp içeceksin dedi. 18de başladı şu an 24 olmak üzereyim. Lütfen bu konuda uyanık olun.