Bugun kontrolümüz vardi. Normalde 6+4 olmasi gerekirken 6+1 haftalik dedi evet kalp atisi var ama cok minik minik dedi ekranda gösterdi kalp hareketlerini. Ama ben cok korkuyorum yine kaybetcem kalbi durcak diye. Bu haftadayken kalp atışının bu kadar hafif olmasi normal mi? 10 gun sonra gel gümbür gümbür atmasi lazm o zmana dedi bisey olmaz demi?