Dilek-Can Merhabalar anneler 17. Haftadayım bebeğimin cinsiyetini öğrenemiyoruz bacakları üst üstte hep çikolatada yedim dönmedi sizler kac haftada net öğrenebildiniz teşekkür ederim🙂
MiniKaya Dilek-Can benim oğlumda öyleydi canım 23. De detaylıda net öğrendim çikolataya tepki vermiyor paşam dondurma yemeni tavsiye ederim 🌸
hayalmehlika En net detaylıyı bekle. Öteki türlü hep yanılabiliyor doktorlar ihtimal olarak yani. Ben detaylıda kesin öğrenmiştim.
Dilek-Can hayalmehlika merhaba detaylı ultroson ne zaman yapılıyor bacakları hep üst üstte orda belli olurmu ki 🤗
sdfars Canisi1907 16-20 li haftalarda tahminde bulunmadilar mi hic bana da %80 kiz deyip duruyor kesin bir sey demiyor
Mcakir Canisi1907 ay😅😅😅 34 çok geçmiş gerçekten. O zamana kadar tahminde bulunuyor muydu peki erkektir felan diye. Bizde 19 haftalığız %95 kız hala net değil 😊
Dilek-Can Canisi1907 çok sabırsızım galiba 34.hafta çok geç daha birşey almadım herseyide almak istiyorum cinsiyet belirsiz😀
Dilek-Can MiniKaya aslında tatlıyla aram hiç yok çok nadir canım isterse yiyorum ekşi şeyleri daha cok seviyorum 🙂
MiniKaya sdfars 16. Da %90 kız dendi 17. De netleştirmek için gittim dediğim gibi bacaklarını hiç açmıyor ve kendine çekiyordu doktorum çok az saniyelik açtı kordonmuydu emin olamadm erkekte olabilir dedi o yüzden detaylıyı bekledim ☺️
Dilek-Can sdfars 2 li test yaptırdığımda başka bir doktor kıza benzediğini söyledi kendi doktorum göremedi bacaklar üst üstte olduğu için hep 😀
Canisi1907 Mcakir cevremde kı herkes kesın kızdır kızlar kndını gizler diyordu bnde ona inanmıştım takı 34 hfta liga kadar
Dilek-Can MiniKaya nedense hamileliğim boyunca meyve suyu hiç içemedim vişne suyunu cok severim hepsi midemi yakıyor ve midemi bulandırıyor🙄