Mom72727 Kızlar merhaba elimde lansinoh manuel göğüs pompası var ilk bebeğimde çok sık kullanmamıştım. 2 çocukla elektrikli daha mı pratik olur diye düşündüm önerilerinizi varsa çok memnun olurum
Minikfilinannesi Manuelin yeterli olmadığını duydum yengemden. Elektrikli al kesinlikle dedi. Ben mochi diye bir şey aldım, elektrikli de değil manuel de değil. Umarım iş görür. elektrikliye acil ihtiyacım olursa mağazadan hemen alır eşim diye düşündüm
Mom72727 Minikfilinannesi ben tam anlamıyla sağım yapmadım o yüzden yeterli mi değil mi bilmiyorum da 🙄 Olmadı bakayım alayım dedim artık