Karadenizli52 Sibelozdemir06 ilk 3gun ağrı oluyor gerçi ben 7yil önce epidural ile yapmıştım 3gun sonra büyük oranda ayaklaniyosun şişkinlik ayriyeten bir ağrı oluşturmuştu bende suskunluğum gidince rahatlamistim
nidarcn Sibelozdemir06 2 3 haftada tamamen nırmale dönülüyo bence bünyeylr alakaso varmı bilmiyorum ama ben 13 gün oldu yinede yatıp kalkarken canımı yakmayacak bi sızı oluşuyo
BMehtap Dün sezaryen oldum iğnelerle falan bugün ağrım yok ama oturur kalkarken ameliyatlı yerim ağrıyor