dyg1606 Bursada doktor emre uysal ve esentepe hastanesi hakkinda bilgisi olan varmi. Doktorun ilgisi yaklasimi nasil ve hastane iyi bir hastane mi acaba . Orda dogum yapanlar ya da bilgisi olanlar yazabilir mi lutfen
Heather dyg1606 esentepede başka doktora gidiyorum ben. Birazdan yazar arkadaşlar zaten çok memnunlar emre beyden. Hastane ise temiz düzenli, personeli güleryüzlü, ilgili hastaneden memnjnum ben. Doktorum neşe hanım ondan da memnunum🙂
Yaseminentrk dyg1606 Bende burada bekleyeyim.. Emre beye gidiyorum çook memnunum kişi olarak kendisinden. Kesinlikle doktor gibi değil arkadaş gibi yanında kendinizi rahat hissedeceğiniz bir doktor. Ama hastane için doğum yapan anneler varsa yorum yaparlarsa iyi olur🤗
DidemYldrm dyg1606 benim doktorum oraya gidiyorum hamile olduğumu da o doktor da öğrendim iyiki de o doktoru seçmişim çok ilgili bir doktor İnstagram dan bakabilirsin normal Doğum yanlısı bir doktor ama ben sezaryen olmak istiyorum sezaryen olucam zorlamaz da ama normal olsun diye ikna etmeye çalışır Odaları çok temiz bu arada doktor mükemmel bize cinsiyet partisi yaptı her hastasına kızsa pembe erkekse mavi araba veriyor süpriz yaparak 😅 hastanede çok güzel çok temiz kadın Doğum katında ki odalar gayet büyük tuvalet ve duş çok temiz
dyg1606 DidemYldrm bende instagramdan falan baya guzel yorumlarini gordum ama hastane hakkinda bilgim olmadigi icinn tereddut ediyordum. Suan medicale gidiyorum ama esentepeye gecmeyi dusunuyorum