Mammimammi Meltem3741 evet. 2 sezeryan dogum yaptım. 3.yü ocak başı gibi yapacağım. Zaman çok hızlı geçiyor. Baya baya korkuyorum
Sibelglgakn Meltem3741 Ben korkmuyorum Ne gelirse Allahtan gelir. Allah dayanamayacağım yükü omuzlarına vermez. Herseyi Allaha bıraktım sabırla bekliyoruz.
herbiseyim Meltem3741 4 yıl önce sezeryan oldum bugün 35 haftalık olduk kontrole gidicem gün verebilir ve bende korkuyorum sanki girince birdaha cikamaycakmsm gibi 🥺
ssyhn90 33 haftalığım 2.sezaryenim olacak doğumdan hiç ama hiç korkmuyorum. Hiç abartıldığı gibi birşey değil o korkutucu hikayelere tıkayın kulaklarınızı rahat olun. Bence doğumdan sonra uykusuz geceler doğumdan çok daha zor 😅
sntn Meltem3741 ilk hamile olduğumu öğrendiğim andan beri korkuyorum sürekli aklıma gelip duruyor 17+2 haftalık hamileyim ilk gebeliğim çok korkuyorum birde bizde biraz genetik galiba doğum çok kolay oluyor ama sancı gelmiyor sancı gelmeyince suni sancı veriyorlar ablam ilk gebeliğinde 12 saat 2. de 9 saat suni sancı aldı