Kızlar bebeginize ne marka yatak aldınız, beşik biraz pahalıya geldi benim için , yatağa çok para kıyamıyorum zaten anne yanında yatacak bir süre
Sizce 600 lira yataş yatak almak mi mantıklı yoksa ucuz bir yatak mi alayim ?
bir yandan da görsel için beşiğe para verdim yatak daha önemli diyorum ama daha bebeğin bir sürü masrafı var bunu düşündükçe de vazgeçiyorum