Merhaba kızlar eşim bi fabrikada calisiyo bugün temaslılarda adı verilip eve gönderilmis.filyasyon ekipleri gelicekmis.ben hamileliğimden dolayı ayrı odalarda yatiyoduk zaten esmle.cumartesi doktor kontrolüm var.benide karantinaya alırlar mı?gebeligim riskli doktorda kalbini duyucaktk.Başına gelen cevap versin nolur.Eşlerde karantinaya alınır mı?bu arada esimde hic bir belirti vs yok.