Selam arkadaslar
haliyi siparis verdim - daha once konu acip sizden yorum istemistim sagolun :)- ona uygun avize bakiyorum. makrome begendim ne dersiniz?
hani model ve renk guzel olur sizce? pembe uzerine beyaz ponpon mu tam tersi mi?
oda mobilyamiz kirik beyaz ,duvar kagidi yok.
halimiz bu - ponponsuz hali bizimki:
https://hizliresim.com/K157OX
Avize 1:
https://hizliresim.com/NkqVnv
Avize 2:
https://hizliresim.com/24M27b