bltern1 Bende oluyor canım östrojen hormonuymus iliski den sonra gelebiliyormus ama ben doktora gitmistim iğne vermisti ama bi sorun olduğunu söylemedi
strongmom Bende 29 hafta 6 günlük 2 gündür o leke yüzünden hastanede yattım detaylı bilgisi olan banada versin lütfen birde bu kasık ağrıları ne zaman başlıyor hastaneden geldim den beri kasık agrım var şimdi 30 haftalık, olduk
iremyilmaz Rozalinda bende de oldu cnm afedersiniz lavaboydayken peçete yle temizledim gelmişti doktora gitim düşük riski var dedi bana iğne verdi bir tane onu yaptım sonrasında bişi olmadı