Seymayldrm Anneler selam Ankarada oturuyorum ve doğumumı Şehir hastanesinde yapmayı düşünüyorum 30 haftalık hamileyim. Pandemi süresinde Yakını şehir hastanesinde veya başka bir devlette doğum yapan varsa bilgilendirir misiniz ziyaretci alıyorlar mı? Kapı süsü ve yastık yaptırdım içeriye kimseyi almıyorlarsa hastaneye götürmeyeyim boşuna 🤦🏻♀️🤷🏻♀️
minnakmina Seymayldrm çogu özel hastaneler içinde geçerli ziyaretçi yasak sadece 1 refakatçi yanında kalabilir
ysfali06 Seymayldrm biraz önce başka Bi gönderide okudum normal doğumda refakatçi alınmıyormuş sadece sezeryan da 1 kadın refakatçi gelebiliyormuş 🤷♀️ pandemi süreci içinde yakın zamanda yapılmış Bi yorumdu
tbmn Seymayldrm Bende Şehir hastanesine gidiyorum doğumumu da orada yapmayı düşünüyorum ziyaretçi kabul etmiyorlar sadece eşiniz bir kaç saatlik bebeği görmeye gelebiliyor
MehtapErol Seymayldrm Bende orada doğum yapmayı düşünüyorum, takiplerim şu an orada yapılıyor. Refakatçi kabul edilmiyormuş evet ben de geçenlerde duydum maalesef ve ilk doğumum, korkuyorum açıkçası ve ebeler nasıllar acaba.
Elmaveannesi MehtapErol dün cok fena kabiz olmuştum. Acilden giris yaptim. 30 haftalik hamileyim affedersin çok ıkındigim icin doktor alttan da bakmak istedi ( ilk defa alttan baktirdim) 15 saniyede bütün ciğerimi söktü sanki. Masadan ağlayarak kalktımm. Cok acimasiz insanlar gerçekten 😭 hâlâ acıyor rahmim
Ikinci-mucize Seymayldrm yeni doğum yapacağım bende sezaryen olacak birde kesinlikle yasakmis önceden sezaryan a refakatçi varmış onuda kaldirmislar malesef sadece eş eşyaları bırakmak ve bebeği görmek için cikiyormus bizzat doktor söyledi hemşire ve hasta bakicilar yardimci oluyormuş
MehtapErol Elmaveannesi Ya çok üzüldüm , geçmiş olsun. Geneli mı öyle acaba ya. İşte korktuğum da bu, kötü davranırlarsa doğumda çok zorlanırım , zaten ilk doğumum olacak ve üstüne , doğum sonrasında refakatçi de kabul edilmeyecek :-((
sntn Seymayldrm refakatçi alınıyor diyen de alınmıyor diyen de var valla sadece eşini alıyorlarmış ama galiba bebeği ve seni görmek için ziyaretçi kesinlikle yasakmış ama doğumhane çok temiz çok güzel diyenler var benim kardeşim şehir hastanesinde 1 sene staj yaptı oda çok temiz diyor