Merhabalar arkadaşlar
37 haftalığım dün agrılarım vardi.Akşam hastanemin aciline gittim ve NST de sancılarımın normalin üzerinde oldugunu söyledi ebelerr.Açılmam yok ve bebek kanala yerleşmemiş daha. Cuma günü kendi doktoruma muayeneye gidicem. Sancılarım bugun de devam ediyor ara ara. Normal dogum ihtimali nedirr açılma yok.sezeryan mi olur dogumum acaba.