es_es Prensees ben de GEÇER Mİ diyordum.. kaldı son 1 hafta 😩 Bir yandan “iyiydik böyle” diyorum, bir yandan “doğsa da kabuşsak” diyorum… Karmakarışığım..
Prensees FatRam_1703 doktor ikili testt için gittiğimde bakarken %80 kız dedi sonucum yarın çıkıyor hayırlısı bakalım
Hatice1207 Prensees Bu zamana kadar güzel geçti ama bakalım bundan sonra nasıl geçecek. Son 39 gün kaldı, miniklerimize sağlıkla kavuşalım.🤲🏼👼🏻🤍
turansmom1 pasaklikontess valla benim tahminlerimce ve içime dogan 28 ekim doğum günümde gelecek gibi😂
Gulsen4224 Prensees birde bana geçse kaldı 190 gün ama geçmiyor sanki bir an önce 20leri görmek istiyorum 🌺😂
Prensees Minikmucizemm19 suan ne hıssıdyorsun acaba :) evladına hayırlısı ile sağlıcakla kavuşursun ınsallah