2020ARALIK
ben 32.haftamda dr dan çalışır raporumu aldım 37 e kadar. Sordum ya 37 e kadar çalışamaz durumda olursam diye. İstediğin an çalışmak istemiyorum dediğin an iş göremezlik raporunu yazarız şart değil 37 e kadar çalışman dedi. Yani o aldığın rapor maksimum 37 e kadar çalışabilir demek. İstersen 35 te çalışmıcam dersin