Piremses Haftamdayım hangi haftalar ne yapılması gerektiğini hiç bilmiyorum. Dr umda çok ilgisiz özel bide okadar ücret ödedik. Gidiyorum hiç bidahakine şu tarihte gel şu yapılcak demiyo. Ben soruyorum üç gündür de telimi açmıyo mesajıma yanıt atmıyo bişey sorcam kadın hiç sallamıyor. Neyse sizlere sormak istediğim şey se farklı. Şimdi bu nst testi oluyormuş Ama nasıl bişey bilmiyorum rahimden mi kontrol yapılıyor? Yani ksuruma bakmayın lütfen ağdaya gidemedim bu aralar ondan soruyorum hazırlıksız yakalanmayayım diye. Nst ne zaman ve nasıl oluyo
esraizmirli Piremses bence yol yakınken doktorunuzu değiştirin doktor önemli yani hele bu haftalardan sonra seni yönlendirmesi lazım nst karından yapılıyor merak etmeyin
Gulsen4224 Piremses canım hem para ödüyorsun hemde ilgilenmiyor doktorunu değiştir bence daha ilgili bir doktor bulman lazım 🌺
tubik_ Piremses nst 32 haftadan sonda oluyor ben de ilk kez 2 gün önce girdim karından yapılıyor ve an az yarım saat sürüyor
Minikbebegimm Piremses doktorunu değistir canımm mutlaka gece dogum baslasa gelemecek birinde devam etme bence. Bide internette artik her bilgi var kolaylikla arastirabilirsin bizim de ilk gebeliğimiz surekli herseyi arastiriyorum. Nst de kablolarari karnina baglayip bebegin kalp atisina hareketlerine ve senin sancin olup olmadigina bakiliyor.
Piremses Minikbebegimm doğum paketi yaptırmıştık ve ödemesini de yaptık çoktan. Şimdi başka yere geçsem yeniden masraf gücümüz yok. Kadını demin yine aradım asistanı açtı mesaj atın aramayın çok acil olmadıkça dedi. Mesajıma cevap vermiyorki üç gün oldu dedim mutlaka döner diyo bide
nilsmother Piremses ilgilenmiyorsa paranızı versinler geri bnce paranızla rezil olmuşsunuz canım sikayetci ol daha olmazsa başka doktora geçersin
Heyecandorukta Piremses Bence bi an once doktorunuzu degistirin. Ozel bir de, her adimini anlatip rehberlik etmek zorunda, bosunami ekstra para oduyorsun. Nst olaylarini bende bilmiyorum daha o asamaya gelmedimde🐣
turansmom1 Piremses ultrason gibi jel sürüp karnından yapıyorlar bir makinaya bağlıyorlar seni bebeğinin kalp atışları ve sancılarına bakiyolar 20 dakika boyunca. Doğum parasini ödediysen bile memnun degilim baska hastaneye gitmek istiyorum diye hasta yatış odasına söyle iade etsinler. Bir kaç hafta sonrada altta muayeneni yaparlar o zaman ağdaya ihtiyacın olabilir doktorun söyler sana zaten alttan muayenen var diye ama ben senin yerinde olsam ne kendimi ne doğumumu tehlikeye atmam o hastaneye birbirine katar paramı alırdım