Figengnc Selam kızlar, kafam çok karışık. Yardıma ıhtıyacım var. İkiz bebeklerime neden kaç tane almalıyım bilemıyorum. Doktorum en geç 37.haftada alacan dedı. Gıyım prematüre mi almam gerekiyor, kaç tane premature kaç tane 0-3ay. (((
esraizmirli Figengnc 37. Hafta gayet iyi bir hafta niye prematüre alasınızki bence 0-3 ay alın genel olarak
Zeynepahmett Figengnc bence de canim eğer bıcırıklar 37yi beklerse prematüreye gerek yok. Benim de ikiz. Henüz bir şey almadım bize çok var daha. Ama bence birer hastane çıkışı yenidoğan ve 0-3 ay üçer takım yeter ilk etapta. Sonra kilo durumlarına göre falan gerekirse yine alırsın
Figengnc O zaman ben normal gıyım alıyım, son aylardakı duruma göre premature dusunurum, Nebıleyım kılosu boyu kucuk oluyor ya, 2 kilo falan , ondan kafam karısıyor,