flowers canım al ya da alma diyemem ama şahsen fikrimi sorarsan en azından ilk 3 ayı atlatana kadar birşey alma derim, ilk 3 ay genelde riskli olur tutunma tutunamama vs. Alıp alıp sonradan hayal kırıklığı yaşamamak adına, ama tabiki almak istiyorsan istediğinden başlayabilirsin, bebek bezinde tek önerim şu ilk yenidoğan kullanılıyor zaten ama neyi alıp stok yaparsan yap bebek bezini alıp stok yapma, bezi bebekler kendileri seçiyorlarmış pişik allerji vs olabiliyor, ben trendyolda sleepy merhaba bebek seti var onu aldım 55 liraya eğer bebeğim severse sonra bezlerini almaya devam edicem sevmezse yine başka markadan içinde az olanlardan alıp deneyerek devam edicem