Merhaba herkese🖐️
Bişiy sorucam.
36+4 haftalık hamileyim.Ara sıra karnımın aşağısında agrılarım (sancı gibi bişiy) oluyor. 10 saniye anca sürüyor.
Vajinamda baskı hiss ediyorum.Sanki bişiy çıkıcakmış,bana güç beliyormuş gibi.Doğum belirtisi falan ola bilir mi?
Sancı biliyorum 3,5 dakikada bir oluyor.Ama böyle olunca sorayım dedim.Bu arada beyaz akıntımda oluyor