Merhaba anneler. Dün kontrole gittim. Bebek çok aşağıdaymış. 34+3 haftalığız. Doktorum ciğer geliştirici iğne vurdurdu. 12 saat arayla 2 tane oldum. Böyle benimle aynı durumda olup yeni doğum yapmış bi hastası varmış ondan korktu biz işimizi garantiye alıp iğnemizi vuralım dedi. 2 kilo olmuş 45 santim boyu. Bana önereceğiniz, aynı durumu yaşamış olan annelerden fikir istiyorum ne yapabilirim. Bugün artık çantalarımızıda hazırlayacağım. Teşekkür ederim. Dualarınızı bekliyorum. Zaten sorunlu bir gebelik geçiriyorum başından beri kanamalar enfeksiyonlar. Şimdide üstüne bu olunca çok korkuyorum açıkçası yanımda kimsede yok destekçim yok. Annem köyde gel desem cevabını biliyorum köy işi baban bırakamam doğuma yakın gelicem. Bilmiyorum Allah hayıra çevirsin artık çok bunaldım