Benm de ilk gebeligim kendi dustu snra tekrar hamıle kaldm bos gebelıkti kurtaj oldum. Kurtajdan uc ay snra tekrar hamıle kaldm ogluma sukurler olsn cok cok saglıklı bır bebek dunya geldi 14 aylık suan . Ve ben tekrar hamileym on altı hafta lık sukur o da sglıkli . Dert etmeyn stres yapmyn sizimdr saglıklı gebeliklernz olur 🥰🙏