Arkadaşlar hastanede yatıyorum 1 buçuk haftadır doğuma kadar da çıkarmıyorlar mağaza gezme şansımız yok yani netten bakıyorum takım degilde tek uygun fiyatlı bir boydan gecelik arıyorum bulamadım bir türlü ya kısa kol oluyor ya da bacak boyu kısa oluyor tunik tarzında. Siz nerelerden aldınız yardımcı olur musunuz