beyazglece Kızlar bir sorum olacak. Doğuma girerken hemşireye bebek için ne vermemiz gerekiyor? O şık hastane çıkış setini mi verelim yoksa normal bir set mi onu sonradan mı giydiririz? Şimdiden teşekkürler 🥰
Busracetin beyazglece ben de bunu dusundum canim , bir tane daha battaniyeli tulumlu set almiştim onu verecegim nasipse , hem bebiş daha rahat olur hem de diger takimi fotograf cekimine kadar kirlenmesin diye .
Demettayaz Genelde normal takim veriyorlar öncesinde sonra şık olanı giydiriyorlar kirlenebiliyor diye
Nihall23 Demettayaz ic zıbın 2 parca oluyo galiba alttaki dikişsiz üstteki dikişli ayriyeten 1 tane daha zıbın koymaya gerek varmı acaba çıt çitli olanlardan 3 tane olmaz galiba
Yelizimmmm3447 Zaten topu topu hastanede 1 gece kalınıyor diye biliyorum seti giydirsinler ne kadar kirlenebilirki