merhabalar ;
gebeligimin 10.haftasindayim geceleri cok fazla mide yanmam ve bulantim oluyor uyku uyuyamiyorum gaviscon verdi doktor ama yine de cok zor geciyor yanmasi onerisi olan var mi? sabahlari mide bulantisi oluyor geciyor ama aksam yatarken bu mide yanmasi bulantisi cok yoruyor beni benimle ayni durumu yasayanlar var mi ? Ve tavsiye bekliyorum :)