esraaa86 esraaa86 Ben ayın 7sinde 17yi gördüm daha sonra 2 günde bir artışının takibini yaptım 15inde doktora gittim, 4+4 idi gittiğimde kesesini de gördük, 20 gün sonra da kalp atışlarını duyduk 6+6 da, ona göre kendiniz planlayın ama sağlıklı bir gebelik olduğundan emin olmak adına 48 saatte bir testi tekrarlayın en az 3 kere düzenli artış var ise sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah.